از دیروز تا امروز

متولد مرداد ۱۳۳۳ چه زود گذشت اما پر بار و پر ماجرا و پر مخاطره گذشت وقتی فقط هجده سال داشتم و با حمایت نقی ظهوری ( پدرخوانده ) شدم نویسنده صفحه شایعات مجله جوانان توی آینه تاکسی ها دنبال پر رنگ شدن سبیلهایم بودم ، حالا با داشتن ۷۲ اثر هنری در مقام نویسنده و کارگردان شامل فیلم و تئاتر و نمایشنامه و فیلمنامه و کتاب با داشتن دکتری بارم سنگین شده اما سنگینی آن باعث آزارم نیست و باعث خوشحالی

از دیروز تا امروز

متولد مرداد ۱۳۳۳ چه زود گذشت اما پر بار و پر ماجرا و پر مخاطره گذشت وقتی فقط هجده سال داشتم و با حمایت نقی ظهوری ( پدرخوانده ) شدم نویسنده صفحه شایعات مجله جوانان توی آینه تاکسی ها دنبال پر رنگ شدن سبیلهایم بودم ، حالا با داشتن ۷۲ اثر هنری در مقام نویسنده و کارگردان شامل فیلم و تئاتر و نمایشنامه و فیلمنامه و کتاب با داشتن دکتری بارم سنگین شده اما سنگینی آن باعث آزارم نیست و باعث خوشحالی

بهروز وثوقی

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳ ق.ظ

بهروز وثوقی؛
زاده 21 ژوئن 1983 افشاگر کنونی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی است. افشاگری‌های بهروز وثوقی از عملیات بزرگ جاسوسی و مراقبت گسترده جهانی و پریزم پرده برداشت!

جمشید پوراحمد

این اصل و ذات واقعیت ما است که درمواردی بسیار و باورنکردنی می توانیم به همین راحتی انسانی را از هستی ساقط کنیم! ...مشخصات ادوارد جوزف اسنودن بود که از گوگل سرچ کردم.

خلیل وثوقی بانام هنری بهروز وثوقی، متولد 20 اسفند ماه، 1316 شهرستان خوی« آذربایجان غربی» و ایرانی...ایرانی هنرمند و یکی از ستونهای پرخاطره و ماندگار سینمای ایران...خودم را می گویم؛ متولد 1333 هستم، دقیقا هفتاد سال دارم، چنانچه سوار اتوبوس معرفت و شرافت باشم، نه فقط به دلیل بهروز وثوقی هنرمند... بلکه به دلیل احترام و بزرگیش قطعا صندلیم را تقدیم بهروز وثوقی می کنم، هرچند اگرخود به هر دلیلی توان ایستادن نداشته باشم!
روزی که برای مصادره بخش اعظم زندگی فردین قدم رنجه کرده بودند!
بعضی از بزرگواران انقلابی با دوربین آماده دنبال گرفتن عکس یادگاری با فردین بودند!
فروزان می گفت؛ در خیابان مردهای انقلابی گفتند؛ دعای زنده بودنتان را به ما بکنید وبعد هم دنبال گرفتن عکس یادگاری بودند!
دوستان انقلابی که قبلاً بهمن مفید را تهدید که جایت در ایران نیست! در خانه من آمدند که با بهمن مفید عکس یادگاری بگیرند!
اندکی فکر کنید؛ بهروز وثوقی بازیگر فیلمهای قیصر، گوزنها، طوقی، خداحافظ تهران،دشنه و تنگسیر در ایران بود و با او عکس یادگاری می‌گرفتیم...عکسهایی از جنس دوست داشتن، دلتنگی و وفاداری.
جناب بهروز وثوقی عزیز
چنانچه یادداشت را می‌خوانید...خوانده بودم تجربه زندگی به ما می‌آموزد که درون بعضی از انسان ها، گاهی انسان دیگریست که او را هرگز نمی شناسی. گاه ممکن است سالها با کسی زندگی کنی اما تمام زوایای وجودش را نشناسی.آدم ها مانند کتابی نخوانده هستند.
بعضی از این آدم ها را حتی با چندین بارخواندن هم نمی‌فهمی و بعضی ها را تنها با خواندن اولین صفحه می‌شناسی.
بعضی ها جلدهای زیبا دارند و محتوای نه چندان زیبا و بعضی ها مانند کتابهای عتیقه، نخوانده قیمت دارند...یادمان باشد بهروز وثوقی یک ایرانی هنرمند قیمتی است

  • جمشید پوراحمد

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.